ابزار رایگان وبلاگ

ابزار هدایت به بالای صفحه

تماس با ما

mouse code

كد ماوس

خدا خوب خدم من را ببخش
سلام امید وارم اینجا دلت با خدلا یکی بشه
:: پروفایل مدیر وبلاگ
جهت اطلاع از تنظیمات و ویــــرایش این قالب اینجا را کلیک کنید.

.:: کلیک کنید ::.
 
خدا خوب خدم من را ببخش
نویسنده : محمد
تاریخ : پنج شنبه 6 شهريور 1393

خدای خوبم
بخاطر تمام لحظه هایی که منتظرم بودی و نیومدم منو ببخش
بخاطر تمام لحظه هایی که منو دیدی و من ندیدمت منو ببخش
بخاطر تمام لحظه هایی که برام خوب خواستی و من بد کردم منو ببخش
بخاطر تمام لحظه هایی که امیدتو نا امید کردم
منو ببخش
بخاطر تمام لحظه هایی که تنهام نگذاشتی و من خودمو تنها دیدم منو ببخش..
خیلی ها به دعوت دل ...ساده ی من اومدند نشستند خندیدند
اما خیلی زود شکستند و گسستند و رفتند
تنها تو بودی که بریدم و نبریدی شکستم و نشکستی گسستم و نگسستی



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: خدا, خدایا دوست دارم, زندگی, عشق, زندگی, خالق, دل, حرف دل, ,
 

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خدا همیشه هست و آدرس 1st-god.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: